Hasan Amca'nın Müşteri Hizmetlerine Hoşgeldiniz
Hasan Amca'nın Müşteri Hizmetlerine Hoşgeldiniz … Aradığınız f arklı bir numara ile işlem yapmak için 2’yi , Kalan kullanım haklarınızı öğre nmek için 1’i , Mevcut tarifenizi öğrenmek için 3’ü… … ‘‘ Offf ’’ dedi Sibel … İç sesi dışarı vurmuştu. Müşteri hizmetlerini arayıp saatlerce şunu tuşlayın, bunu tuşlayın şeklinde bekleme ye pek sabrı yoktu. “Neden karşımı za bir insan çıkmıyor ki sanki? Eskiden böyle miydi? Herkesin bu kadar vakti var mı ya? Şu teknoloji döneminde neden bu işlemi bu kadar bekleyerek yapmak zorundayım?” Ş ikayetlerini sıralarken neyse ki bağlandı müşteri temsilcisine. - Merhaba ben Dilş ah. Nasıl yardımcı olabilirim? - Merhaba , tarife değişikliği yapacağım . - … - E n yakın şubemize gidip işleminizi yaptırabilirsiniz . Sibel için konu acil ve öncelikliydi. Koşa koşa en yakın şubeye gitti. Derdini tam anlatmaya başladı: - Benn … Tarife e … - Yalnız tarife değişikliğini biz buradan yapamıyoruz