Deneyimsel Tasarım Öğretisi Hakkında Düşüncelerim

 

Deneyimsel Tasarım Öğretisi

Kim Kimdir? / İlişkilerde Ustalık / Başarı Psikolojisi

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Hakkında Düşüncelerim

Bir seminer sürecinin daha sonuna geldik...

Merak ediyoruz;

 

“Neden farkldır insanlar birbirinden?”

“Benden farklı olanla ilişkimi nasıl lehime çevirebilirim?”

“İlişkilerimi nasıl yönetebilirim?”

“Neden iletişim kurmalıyım ya da iletişim boyutunda kalmalıyım?”

“Gerçek başarıya ulaşmak için neler yapmalıyım?”

                                

Sorularına cevap bulabildik mi?

 

Katıldığın seminerde;

Sevdiğin konular nelerdi?

Öğrendiklerinle hayatında neler değişti?

Katıldığın semineri başkalarına tavsiye eder misin?

 

Cevaplarını duymak istiyoruz 😊

Yorumlarını bu başlık altında paylaşabilirsin...

Not: Eğitmenin adını paylaşmak gerekmiyor,

hangi seminere katıldığımızı paylaşmak yeterli olacaktır😊

 

 

Yorumlar

  1. Katılması gerekiyor bir eğitim. Hayata katkısı çok fazla.

    YanıtlaSil
  2. Kim kimdirle başlayıp başarı psikolojisiyle devam eden çok sade ama arkasında çok büyük bir organizasyonlarla başarıya ulaşılmış bu seminerlerin insanların hayatında bir çok pencere açtığını gördüm ,yaşadım ve deneyimledim
    Herkese tavsiye ediyorum...

    YanıtlaSil
  3. Kimin Kim olduğunu anlamak için asıl kendimizi tanımakla başladım.Sonrasinda gözden geçirmemiz gereken ilişkilerimiz ve bu hayatta başarılı olmanın yolları. Hepsi de tekrar tekrar dinlenesi düşünülmesi gereken gerçek hayattan bilgiler ve hatta ta kendisi. Bana hayatımı toparlamayi nasip eden bu yasaları bu ilme ulaşmamı nasip eden Rabbime binlerce şükür.

    YanıtlaSil
  4. Bunun da bilgisi mi olurmuş ya dediğim hayata dair herşeyi etkileyen muazzam bilgiler topluluğu...
    Gidin demiyorum,

    YanıtlaSil
  5. Tüm hayatımızı ince detaylarına kadar etkileyen fayda sağlayacağımız bilgiler topluluğu....
    Eğitimlere gidin demiyorum, kapısında yatın 🤗 öyleli

    YanıtlaSil
  6. Kendimizi tanımaya ne yaptığımızı anlamaya vakit ayırmıyoruz biraz durup kendimizi anlayıp yolumuzu çizerken elimizden tutan eğitim

    YanıtlaSil
  7. En sevdiğim konu gizzıttı, özellikle sosyal ortamıma sağlamış olduğu konfor, beni bütün olumsuz durumlardan alıkoydu. Arkadaşlarımla birlikte olduğumda artık daha verimli ilişkiler kurabiliyorum.

    Ne değiştiye gelirsek, daha dinginleştim anlık tepkilerimden ve anlık kararlarımdan kurtuldum, iliskilerimde sürekli haz arttığından mütevellit yorulmuyorumartık. Bundan daha büyük konfor varsa bunu birazdaha geliştirebilmek diyebilirim :)

    Kesinlikle tavsiye ederim, ediyorum, hatta ettim. Başlayanlar da oldu lakin çıraklığımdan ötürümü yoksa hakedişlerimi yok bilemiyorum, genelde devam etmek istemediler, Belkide egolarına ters geldi, ama ben yinede rağmencilerden olup "ya tutarsa" moddosuyla çevremdekilere, yollarında daha konforlu yürüyebilmeleri için bu kervansaraya uğramalarını tavsiye edicem.


    YanıtlaSil
  8. Kendimi ve çevremi aslında ne kadar da tanımıyormuşum; bu eğitimlerde bunu anladım. Artık daha farklı bakıyorum her şeye…Teşekkürler…

    YanıtlaSil
  9. Dinlemeyen algılayamaz dediler derste ve benim için dönüşüm oldu çok şükür

    YanıtlaSil
  10. Kendimi ve benden farklı olan eşimi çocuğumu nasıl anlayabilirim?
    İlişkilerimi nasıl yönetebilirim?
    Kimisi gıcık, kimisi cıvık?
    ALLAH beni yaratmış ama bu insanları neden yaratmış?
    Gibiii soruların cevabını aldık Kim Kimdir semineri aldık…
    Teşekkürler😊

    YanıtlaSil
  11. Çok yararlı bir eğitimdi. Kendimize, hayata ve insanlara bakışımıza yeni bir boyut kazandıracak türdendi. Temsil sistemleri konusu benim en sevdiğim konu oldu. Kendimi ve çevremdeki insanları tanıma ve davranışlarını anlamlandırma bağlamında yaşımama çok fayda sağladı. Emeği geçen herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. O kimmiş bu kimmiş derken koskoca hayatı yedik bitirdik işte en önemlisi aslında ben kim misim?

    YanıtlaSil
  13. Sürekli aynı problemin etrafında dönen insanlara tavsiye ediyorum sürekli

    YanıtlaSil

  14. İnsanı tanımak en önemliside kendini tanımak hayatın şifrelerinden biri
    Ve kendindeki eksikleri görmek küçüklüğünden bu yana bildiğimiz gerçekler aslında hepsinin toplumsal bir gerçek olduğunu öğrenmek
    Yani kısacası hayatımızı değiştiren bir eğitim oldu

    YanıtlaSil

  15. Hayatima büyük konfor saglayan bilgiler bütünü ... 💙 Herbir konu basligi cok önemliydi, bazi bilgilerin ise temas etmesinin zamani muhakkak gelecek sabirla bekliyorum... Benim hayatimi en cok kolaylastiran iki konu 1.bedel, 2.hamleyasasi diyebilirim... Daha ogrenecek o kadar cok sey varki... Hep ilimle birlikte ilimle ic ice olacagimiz yolculugumuz daima sürsün insallah... Hocalarima teşekkür ediyorum... Sahteyle gerçeğin ayrimi bize tam bir netlik gözlüğü kazandiriyor ...💙

    YanıtlaSil
  16. Kendini tanımak için bir fırsat

    YanıtlaSil
  17. Kendine dönmek isteyen herkesin, katılması gereken bir eğitim. Emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler..

    YanıtlaSil
  18. Kendine dönmek isteyen herkesin, katılması gereken bir eğitim. Emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler..

    YanıtlaSil
  19. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. Deneyimsel Tasarım Öğretisi yanlış bildiğim doğruları hatırlattı.
    İnsanın kendi gerçeğini bulmasına vesile olduğunuz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  21. Bu sürece daha önce dahil olamadığım için çok büyük bir üzüntü yaşamıştım ilk başlarda. Tabi bunun da bir hakediş olduğunu öğrenene kadar. Halbuki yıllardır bir arayış içerisinde sürekli araştıran okuyan dinleyen bir insandım.Neyseki sonunda emin olduğum yerdeydim. Bu süreç hayatımda neleri yanlış yaptığımı ve her seferinde neden aynı yerden imtihana tabi tutulduğumu bunu değiştirebilmek için karar mekanizmamı ve zayıf kanadımı güçlendirmem gerektiğini kendime yeni karakterler katmam gerektiğini öğretti. Kendimi ve çevremi daha iyi tanıyıp gözlem yapabilmeyi ihtiyaç gideren bir insan olmanın ne kadar önemli olduğunu olayları izleri ve işaretleri ile okuyabilmeyi nasıl bilinci açık bir insan olunuru bunun için yapmam gerekenleri öğretti. Kaygılarımın azalmasına ve daha sakin bir insan olmama vesile oldu. Kelimelerin anlamlarını öğrenerek doğru tanımlama yapabilmeyi öğretti. Ayrıca öğrendiklerimin Kuran ayetleri ile paralel olduğunu farkettiğimde burası doğru kapı diye sevinç yaşadım ve bu güven sonraki eğitimlere de devam etmemi sağladı ve kk iu ve bp eğitimlerini aldım.Çevremdeki insanlara bu eğitimleri şiddetle tavsiye ettim. Tabi kimin ne kadar açlığı varsa o kadar adım atabildiğini de gördüm. Her daim ilim yolunda ilerleyen öğrendiklerimi anlayan idrak eden temas eden yaşayan ve aktaranlardan olmayı Rabbim bana ve hepimize nasip etsin🌹🌺

    YanıtlaSil
  22. Kim kimdir seminerini aldım çevremdeki kişilerin davranışlarını gördüğümde neden böyle davranıyor diye içten içe kızardım ama kim kimdir seminerini alınca onların neden öyle davrandığını anladım ve artık onları anlayışla karşılaya biliyorum şuan ilişkide ustalık seminerini alıyorum daha bitmedi inşallah bu semineri de bitirince dünümden bugünüm daha iyi olacak ve yasalarla birlikte daha doğru tercihler yapacağım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kimsin?

Hasan Amca'nın Müşteri Hizmetlerine Hoşgeldiniz

Musmutlu Günlere...